088 - 995 00 00
088 - 995 00 05 (Helpdesk klanten)
088 - 995 00 15 (Helpdesk patiënten)
ASolutions bv Rivium Quadrant 181 2909 LC Capelle a/d IJssel
Als u de pincode vergeten bent of u wilt een nieuwe pincode instellen dan dient u de Tropaz app uit het webportal Tropaz te verwijderen. Log in op het webportal Tropaz. Ga naar het tabblad ‘Mijn gegevens’ en vervolgens naar ‘Mobiele apparaten’. Klik op ‘Verwijder’ achter het mobiel apparaat waarvan u de pincode wilt wijzigen. Start de Tropaz app opnieuw op en volg de registratieprocedure om een nieuwe pincode in te stellen.
Het kan zijn dat u uw wachtwoord heeft opgeslagen waardoor bij het openen van de website er bolletjes ingesteld staan bij het wachtwoord. Per browser is de procedure om het wachtwoord te verwijderen anders.
Als toegang wilt hebben tot Tropaz dan geeft u eerst uw e-mailadres door aan de trombosedienst. U wordt door de trombosedienst ingeschreven voor Tropaz en vervolgens ontvangt u een e-mail met een link naar Tropaz om uw account te activeren.
Nee, het webportal Tropaz is enkel voor de patiënten. Alle instellingen kunnen in Trodis worden geregistreerd.
Wanneer u deze melding meerdere keren achter elkaar krijgt, dan betekend dit dat uw account geblokkeerd is. Om weer in te loggen in Tropaz dient u een nieuw wachtwoord aan te vragen. Klik op ‘Klik hier als u uw wachtwoord bent vergeten.’ en voer uw e-mailadres in en klik op ‘Verstuur’. Er wordt een e-mail verstuurd naar het opgegeven e-mailadres met hierin een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Het formulier is verzonden. U hoort zo spoedig mogelijk van ons.
Niet alle velden zijn ingevuld.