Veelgestelde vragen

Bekijk hier een overzicht van de meest gestelde vragen inclusief een antwoord.

Categoriëen
X

FAQ's

externalId=asolutions-faq-overview.1.1.2.2.1.1.1&filter[active]=1
Hoe kan ik een nieuwe pincode instellen voor de Tropaz app?

Als u de pincode vergeten bent of u wilt een nieuwe pincode instellen dan dient u de Tropaz app uit het webportal Tropaz te verwijderen. Log in op het webportal Tropaz. Ga naar het tabblad ‘Mijn gegevens’ en vervolgens naar ‘Mobiele apparaten’. Klik op ‘Verwijder’ achter het mobiel apparaat waarvan u de pincode wilt wijzigen. Start de Tropaz app opnieuw op en volg de registratieprocedure om een nieuwe pincode in te stellen.

Hoe kan ik een opgeslagen wachtwoord verwijderen?

Het kan zijn dat u uw wachtwoord heeft opgeslagen waardoor bij het openen van de website er bolletjes ingesteld staan bij het wachtwoord. Per browser is de procedure om het wachtwoord te verwijderen anders.


Hoe kan ik me aanmelden voor Tropaz?

Als toegang wilt hebben tot Tropaz dan geeft u eerst uw e-mailadres door aan de trombosedienst. U wordt door de trombosedienst ingeschreven voor Tropaz en vervolgens ontvangt u een e-mail met een link naar Tropaz om uw account te activeren.


Heb ik als medewerker van de trombosedienst een account nodig voor Tropaz?

Nee, het webportal Tropaz is enkel voor de patiënten. Alle instellingen kunnen in Trodis worden geregistreerd.

Ik krijg steeds de melding ‘De combinatie e-mailadres en wachtwoord is niet juist!’.

Wanneer u deze melding meerdere keren achter elkaar krijgt, dan betekend dit dat uw account geblokkeerd is. Om weer in te loggen in Tropaz dient u een nieuw wachtwoord aan te vragen. Klik op ‘Klik hier als u uw wachtwoord bent vergeten.’ en voer uw e-mailadres in en klik op ‘Verstuur’. Er wordt een e-mail verstuurd naar het opgegeven e-mailadres met hierin een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Klik op ''Klik hier als u uw wachtwoord bent vergeten.’ en voer uw e-mailadres in en klik op ‘Verstuur’. Er wordt een e-mail verstuurd naar het opgegeven e-mailadres met hierin een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.''

Waar kan ik handleidingen/ release notes vinden?

De handleidingen kunt u in Trodis vinden onder het menu ‘Help’.

Ik ben een patiënt, hoe kan ik de helpdesk bereiken?

Op deze pagina kan u de gegevens van de helpdesks vinden.

Sommige knoppen in Trodis zijn licht grijs gekleurd en kan ik niet aanklikken, hoe kan dit?

Het kan zijn dat u in Trodis geen toegang heeft tot deze functionaliteit. Dit kunt u bekijken in Beheer – Systeem- Gebruikersrollen- Functies bij deze rol.

Wat zijn de contactgegevens?

Algemeen telefoonnummer: 088 - 995 00 00

Telefoonnummer Helpdesk klanten: 088 - 995 00 05

Telefoonnummer Helpdesk patiënten: 088 - 995 00 15

E-mail: helpdesk@asolutions.nl

HELP

Heeft u niet het antwoord gevonden waar u naar zocht of staat uw vraag er niet bij?